Kantoor
Een efficiënte kantoorinrichting stimuleert de werksfeer en zorgt op die manier voor een positieve werklust en creativiteit op de werkvloer. Aangezien we een groot deel van ons leven doorbrengen op onze werkplek, verdient de inrichting daarom ook de nodige aandacht. Wie zich thuisvoelt op kantoor, zal zich ook beter voelen in zijn vel.
'Officer by Frako' zorgt voor de begeleiding en de coördinatie van jouw kantoor- of winkelinrichting, van A tot Z en volledig op maat, in lijn met de visie en uitstraling van jouw onderneming! Bedenken en creëren van aangename werkomgevingen, renovatie en reorganisatie van bestaande kantoren, scheidingswanden met de nodige akoestische oplossingen, vloer- en glaswerken, kantoormeubilair, ...
-
Hoe weten we welke nutsvoorzieningen voorzien moeten worden in onze keuken?
Na de verkoop van de keuken maakt Frako een gedetailleerd technisch plan op waar de posities van stopcontacten, voedingskabels, waterleidingen, etc. duidelijk op vermeld staan. Dit plan kan je dan bezorgen aan uw aannemer, elektricien en loodgieter.
-
Wat is de leveringstermijn voor een keuken op maat?
Naargelang het gekozen materiaal en de keukenopstelling ligt de leveringstermijn tussen de 8 en de 12 weken, na opmeting van de keukenruimte. Kasten in laminaat kunnen bv. sneller aangeleverd worden dan kasten in fineer of lak.
-
Kan Frako ook instaan voor loodgieterij, elektriciteitswerken of andere renovatiewerken?
Frako kan zelf de nodige renovatie- en verbouwingswerken uitvoeren; afbraakwerken, binnendeuren op maat, het plaatsen van wanden en plafonds in gipsplaat, ... Andere gespecialiseerde werken zoals bv. loodgieterij, elektriciteits- en schilderwerken kunnen we laten uitvoeren door betrouwbare partners.
-
Onze architect/interieurvormgever heeft ons interieur ontworpen en uitgetekend. Hoe verloopt de samenwerking?
Frako kan op basis van de aangeleverde plannen de nodige prijsoffertes opmaken en het ontwerp uitvoeren. Echter werken we graag samen met jouw (interieur)architect om zo, als specialisten onder elkaar, een meerwaarde te kunnen bieden aan het ontwerp en samen de strafste bouwplannen te realiseren.
-
Werken jullie op afspraak?
Ja, aangezien we voor het maken van een ontwerp en een prijsofferte graag eerst samen zitten om te luisteren naar jouw wensen. Zo kunnen we je bij het kennismakingsgesprek perfect op maat adviseren en bijstaan met de nodige kennis over de beschikbare materialen, toestellen, afwerkingen, etc.
-
Hoe verloopt het ontwerpproces?
Na het kennismakingsgesprek werken we het ontwerp en de prijsofferte uit op basis van de besproken wensen, de gekozen materialen en een vooropgesteld budget. In een vervolgafspraak presenteren we het ontwerp in een 3D visualisatie en overlopen we samen met jou de keukenindeling aan de hand van de prijsofferte.